Theodors framsteg

2009-05-29 @ 13:51:21
Igår så hade lilla älsklingen en mycket bra dag.
Han låg på förmiddagen på mage och kämpade länge och väl..
Efter en liten stund så lyckades han "krypa" lite grann bakåt, och rörde sig samtidigt lite åt sidan.
Vilken blick han fick! Som att: gjorde verkligen jag det där? Så döt han var :)

Sen på kvällen då vi var hos Marica så lät jag han sitta lite i soffan (med mitt stöd bakom ryggen).
Efter en liten stund så kändes han väldigt stadig så jag provade att släppa.
Och han satt! En bra stund, hyfsat upprätt också.

Så kul när han börjar kunna röra sig lite så också, men snart springer han väl också :S
Nä, krypa och sitta får han gärna göra, men resten får han allt vänta med ett tag, till han har tillräckligt med förstånd :)

Så det går allt framåt för lill vännen min :) Mammas lilla älskling.




Plus att det verkar som det snart är några tänder på g, det ser väldigt misstänk ut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0