Vilken härlig dag

2009-05-01 @ 23:31:33
Började morgonen med att äta frukost ute på altanen i det underbara vädret.
Så himla mysigt :)
Där vid elva tiden så var det hela 14 grader i skuggan!
Så nu är sommaren vädigt nära, den kommer med stormsteg. Och det ska tydligen vara lika varmt i morgon. :)

Grillade idag till middag uppe hos svärmor och svärfar, blev potatisgratäng och annat gott till.
Sedan hade Sanna gjort en god efterrätt med nötter i, mycket god!
Nu till kvällen så blev det att fara till älsklingens syster och slappa lite framför teven, hade ju tänkt att se talang men det var ju humorgalan idag istället.
Så det fick bli så ska det låta istället.

Men nu så ska jag och älsklingen krypa till sängs, han har redan somnat på soffan ;)
Skulle jag också gjort om jag inte gått runt en liten stund innan jag satt mig och skrev.

Men god natt och sov så gott allihop!

Kommentarer
Postat av: freddi

förstår inte riktigt hur det kan vara så varmt så tidigt :)

2009-05-02 @ 12:36:02
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0