Fredag fredag!

2009-11-06 @ 09:43:12

Äntligen!
Och idag får jag äta godis!! Fast helt ärligt, jag fuskade igår.
Rickard kom och hälsade på när älsklingen hade slutat, så vi kokade lite kaffe och tog fram lite fika, dock så tog älsklingen fram den lilla godispåsen också :( Och kunde jag motstå? Nej så klart inte..men tog bara någon, inte hela påsen!
Men idag är det annars!
Ikväll/eftermiddag så åker jag och älsklingen upp till Arvidsjaur till Sanna och Andreas och ser idol, det blir ju kul.
Inte ofta vi är där och hälsar på allihop, det är för det mesta bara jag och lillen som är dit.
Det är som sagt alltid skönt att komma bort hemifrån ibland.

Åh vad jag saknar mitt långa hår när jag ser den här bilden. Så nu vet jag inte hur jag ska göra längre (igen).
Ska jag ha kvar mitt korta eller spara ut igen?
Trivs i båda men det finns så mycket fint man kan göra med långt hår!

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0