Hemma igen!

2009-11-12 @ 19:20:01
Efter en lång dag i arvidsjaur så är jag äntligen hemma.
Kom innanför dörren där vid halv 6.
Just nu är jag bara trött!!
Älsklingen kommer inte hem före halv tio ikväll så jag får vara själv.
Lite trist men så kan det vara ibland, det är ju bara den här veckan det blir så länge.

Sitter nu med en kopp grönt te i handen, är lite frusen faktiskt.
Men det är väl kanske inget ovanligt.
Dock så har huvudvärken satt in igen..oväntat :S Kanske bara har haft en "tuff" dag.

Kommentarer
Postat av: Inger

Åh, tack va snäll du är! Nejdå, tycker själv inte att jag behöver det. Men som du sa, alltid kul med sådana tillfällen :)

2009-11-13 @ 00:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0