Smurfen sover, jag ordnar upp!

2009-11-04 @ 20:35:40

Köpte mig idag ett USB-minne och lite skivor till att kunna bränna över bilder på, dels för att de tar upp så mycket plats på datorn och för att kunna ha dom säkrade ifall att datorn skulle få för sig att krascha, man vet aldrig med dagens teknik.
Så nu sitter jag och ska börja bränna över...Dett kommer att ta tid! Men det känns skönt att ha en liten backup.

Ser verkligen fram emot morgondagen! Lisa och lilla Ebba kommer hit mitt på dagen och så ska jag få fota Ebba (båda kanske?). Det känns jätte kul, och hon är ju så söt.
Får väl se, Theodor får väl vara med också under tiden, då kanske Ebba håller sig lite extra glad, med en rolig kompis i rummet :)

Nej nu så måste jag fortsätta med mitt, slänger säkert in ett inlägg sen igen, älsklingen skulle ändå iväg ett tag så har inget annat för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0