Helgen

2009-10-11 @ 09:18:38
Ja, jag ska försöka sammanfatta så kort som möjligt.
Fredag:
Blev bjuden på lunch hos Anneli, det blev som en tjejlunchh, jätte trevligt! Och goda våfflor!
Sedan så for jag och Sanna till Anders och Bettan, passa på när man inte träffas så ofta, de bjöd på tårta och kaffe mm så gott.
På kvällen så var vi hos Anders och Bettan också och såg idol.
Tycker dock inte om resultatet utav utröstningen.

Lördag:
Älsklingen var och hjälpte till med att bygga en massa så jag var hos Anneli även då, det blev väl i stort set hela dagen.
Jag och Sanna bakade en kexchokladpaj till pojkarna som byggde så flitigt.
Sedan så blev det kräftkalas hos svärfars.
Vi var hela 24 personer (tror jag), inte illa.

Idag far vi en sväng på efetrmiddagen till mamma och pappa.
Men nu ska jag vara social men älsklingen.


Kommentarer
Postat av: Inger

Okej! Va mysigt. Du får hälsa grattis!

2009-10-11 @ 11:50:16
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0