Tack!

2009-10-15 @ 14:34:05
Läste en text idag som verkligen fick mig att börja försöka kämpa igen med fotograferingen.
Vill man uppnå sina mål så måste man faktiskt göra någonting åt saken!
Å andra sidan så vill jag inte försöka (dålig formulering) för mycket heller med tanke på att jag ska börja läsa till våren igen, vill kunna ägna mig så mycket som möjligt till att få den saken klar, men jag kan ju i alla fall försöka öppna nya dörrar till framtida möjligheter.
Så tack Anna, nu har jag fått inspiration igen till att följa "min dröm".

Från det ena till det andra, måste nog gå och försöka få fram någon middag snart, så jag har någonting förberett tills då älsklingen kommer hem. Pappa har varit på besök så har därför inte kunnat/velat göra så mycket åt saken.
Men får ta itu med det nu, medans jag har lust, ork och tid! :) haha

Bild från fotograferingen med sanna i september, med vintertema :)
Lite suddig men men...
                  

Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Tack så mycket. Du med. :) Min syster är duktig hon.

2009-10-15 @ 15:27:19
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Marica

Snyggt bild! ;)

2009-10-15 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0