Igår

2009-09-03 @ 10:18:35
Var iväg med Sanna och shoppade lite igår. Hittade ju som inte så mycket då jag var iväg med älsklingen i lördags, men nu så! Lite grann i alla fall.

Hittade ett par jeans och ett linne på cubus, även ett par mjukisbyxor. Äntligen! Har sökt ett par sköna i flera flera år men inte hittat ett par jag tyckt väldigt mycket om förrän igår :)
Köpte mig även en väska och lite underkläder.
Bilder kommer kanske sen om jag ids.

Var in en sväng på barnens hus också, så nu har vi köpt oss en resesäng (till Theodor), och hade jag tur då? Jo, de hade endast en kvar :)
Sedan så införkaffade jag mig även en hårfärg, så igår färgade och slingade jag håret hos Marica.
Bilder på resultatet kommer sen också. Har inte hunnit så mycket på morgonen bortsett från att fika och gett Theodor välling!

Idag blir nog en ganska så lugn dag, är helt mör i kroppen..plus att det blev sent igår också.
Men med lite vila är man säkert på topp igen inom kort.
Mamma ska även komma en sväng idag, hon skulle skjutsa mormor på en middag så mamma ska vara här medans. Det blir ju trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0