Man måste bjuda på sig själv!

2009-09-21 @ 21:04:48

Ja ibland kan jag tänka mig att göra det.
Och ikväll är en av dessa gånger.
Det gick lite överstyr ikväll i köket då jag bakade, fick ett ryck och bara fulade mig.
Och till råga på allt så var jag inte riktigt beredd då kameran tog kort så jag ser ju ut därefter. Men som sagt.
Man måste ibland bjuda lite på sig själv.

Men allvarligt...jag ser alldeles galen ut! Börjar snart ångra det här...haha

 

Men bullarna blev i alla fall goda ;) har redan hunnit tjuvsmaka!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Nya "mat Tina" I alla fall samma härliga smile !!!

2009-09-21 @ 21:37:46
Postat av: Marica

Haha, tänkte precis samma sak Anneli! :D

2009-09-22 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0