Måndag

2009-09-14 @ 22:04:49

   
  



Har inte orkat skriva mitt namn på fotona som jag brukar men har helt enkelt inte ork för det ikväll.
men texten nedan gäller så klart ändå!

Det gick då ganska så bra hos tandläkarn idag, hade faktiskt ett hål. Så ifag har jag för allra första gången lagat! Har aldrig haft hål förut. Men dom säger ju det att graviditeten kan påverka tänderna.
Men som tur är så går jag ju fortfarande gratis! Tack och lov!

Sen när jag kom hem från Arvids och Sandträsk så for vi direkt upp på toppen med Marica+familj och grillade lite.
Bilderna är från den turen.
Sen ikväll så for vi en sväng till Anneli och hälsade på, fikade lite grann och klinkade på synten.
Så med andra ord har det varit en bra dag!

...Trots huvudvärk, bedövat ansikte och halsont.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, men självklart får du hälsa på! :) det är bara du hör av dig, du har ju mitt nummer ;)

2009-09-14 @ 23:31:56
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0