Uppe med tuppen

2009-09-08 @ 07:53:05
ja jag är vaken den här tiden..Helt otroligt.
Vaknade stra före sju och har inte kunnat somna om sen dess.
Dock så vet jag varför. Gjorde ett dumt val igår kväll angående ett köp som jag inte gjorde.
Men i morse så sa älsklingen att jag kunde köpa det i alla fall...han kunde inte vräkt ur sig det igår?
Hur som helst så sitter jag nu och väntar på besked om saken är såld eller inte.
Vad det är får ni inte veta förrän jag fått beskedet :)
Och i så fall så ligger det här hemma redan ikväll!!

Nu är ni allt nyfikna va? ;) haha

Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh, vad spännande! Säg, säg!

2009-09-08 @ 08:17:41
URL: http://wigenstam.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0