Hemma!

2010-08-03 @ 20:52:36
I morse halv nio så kom vi hem igen.
Har spenderat en vecka nere i Skåne hos mina syskon, och vi har haft det såå bra!
Legat på stranden, firat födelsedagar, besökt djurpark, kikat in malmö och mycket mer :)
Därför har jag inte uppdaterat så mycket, men i veckan så kommer det lite smått och gott från våran semester.

Första dagen har blivit intensiv men rolig. Har hunnit baka 3 tårtor och haft i princip hela älsklingens närmste släkt på kalas. Fyllde år medans vi var i Skåne så därför firades min 20-års dag lite i efterskott.
Fick en underbar present av min mans familj, en fotoskrivare! Helt perfekt! Är verkligen superglad över den och hoppas på att få stor användning av den. Men det tvivlar jag inte på!
Mer om mina "presenter" kommer senare med bilder :)

Nu blir det att slappna av tills sängen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0