Nya äventyr

2010-08-25 @ 08:34:45
Idag så ska jag i några timmar åka och prova på ett jobb på ett café, det ska bli jätte roligt, och jag hoppas att jag framöver komemr att få jobba lite emellanåt.
För är det något som jag gillar, förutom att fotografera så är det att baka, laga mat o.s.v. så jag tror nog det kommer bli bra.
Dessutom så är miljön helt underbar, det är riktigt avkopplande att vara där ute.
Får uppdatera mer i eftermiddag så får vi se hur det gick, ska även då lägga in någon fin bild från igårkväll :)

Kommentarer
Postat av: Cim [foto]

SV: Oh, tack så mycket! :)

2010-08-25 @ 10:32:00
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0