Lite snabbt

2010-01-18 @ 06:38:26

Ett tag sen jag var här nu känns det som, men vi har nämligen varit borta hela helgen hos älsklingens bror och familj. Jätte trevligt att lite spontant fara iväg sådär.
Dock så gjorde jag ett stort misstag!

Glömde kameran hemma!!! Otroligt att det kunde hända, nrukar ju ha med den i stort sett överallt.

Men hur som helst, får ta lite mer bilder i veckan så ni har någonting att se på.
Nu måste jag tyvär gå, måste göra mig i ordning, har ju börjat om skolan igen :S
Men det går ganska så bra ännu, och älsklingen får ju vara hemma som pappaledig så det känns bra.

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0