En liten tur

2010-06-03 @ 09:00:18
Ska upp till Arvids. en stund mitt på dagen, göra lite grejer till skolan och kanske hinna ta en liten fika.
Riktigt trist väder idag, hann igår bli superglad över att solen äntligen kommit tillbaka, men glädjen varade inte länge tyvär.

Nu har jag via företaget ett exklusivt erbjudande till alla som har tänkt att gifta sog och vill ha en fotograf!
Eftersom att jag vill få erfarenhet av bröllop så måste jag ju börja nånstans. Så sprid nu budskapet till alla ni vet ska gifta er om inte ni ska!
Erbjudandet gäller tills dess att jag fått in ett antal bokningar så att jag har bra med erfarenhet.
Så nu är det först till kvarn som gäller!!
Priser hittar ni här: fotografviktoria
För att boka kan ni kontakta mig här: [email protected]


Nej nu måste jag återgå till att städa och plugga, sen göra i ordning lilleman för dagen som ska vara hos sin faster ett litet tag idag :)

Canon eos 40d--EF 50mm f/1.8

Kommentarer
Postat av: Sandra [Foto & Vardag]

Vilken sötnos. :)

2010-06-03 @ 09:18:42
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha skickade och tipsade Jens (stenbergs) brors fästmö om dig. Dom bor i Medle (utanför stan). Men dom gifter sig om typ tio dagar så dom kanske redan har hunnit skaffa men, prova går ju =)

2010-06-03 @ 11:20:57
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0