Ris och ros

2010-06-01 @ 09:17:40
Var igår kväll till skellefteå och såg bio med några utav äkslingens syskon, vi såg Prince of Persia.
Tycker ändå att den var ganska så bra, bättre än jag hade förväntat mig från början.
Dock så blev det inte så kul besök i alla fall, efter att ha ätit lite popcorn och lite dricka så sade magen ifrån, mådde illa och fick nästan ont i magen till och med.
Har tyvär fått tillbaka min magkatarr gissar jag, stressar sådär lagomt nu de sista veckorna på skolan så det var inte helt oväntat.
Tur att jag har tabletter kvar sen sist så man slipper må dåligt hela tiden.
Känns inte så kul att börja må illa efter varje måltid. Men men, nu är skolan snart över och jag längtar!

Idag blir det att plugga, plugga och plugga. Ska försöka göra bort så mycket som möjligt idag...
Hoppas bara att lilleman tillåter det :) haha

Kommentarer
Postat av: anna e

Jag har samma problem med stressmage, men har "hittat" något som faktiskt lindrar. En tallrik hälsofil och Allbran flingor. " En om dan" Detta blev rena reklamen ... men det fungerar faktiskt! (för mig i allafall)

Kram

2010-06-02 @ 09:13:59
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0