Soligt men....

2010-06-29 @ 12:27:46
...massor av mygg!
Satt mig ute i hopp om att kanske få lite färg idag, hann sitta ute i ca 10 min innan jag blev attackerad av mygg...
Så på 10 min hann jag att få massor av bett på ryggen och benen, helt otroligt vad ettriga de är i sommar.
Men nu har jag kunnat sitta en liten stund på altanen, det fläktar lite grann så det är inte hemskt mycket mygg där medans solen är framme i alla fall.

Men istället för en timme i solen så har jag ägnat mig åt att plocka in diskmaskinen och läst lite grann.
Det är rätt så mysigt det med, läsningen förstås ;)

Lägger kanske in lite bilder ikväll, har inte hunnit ut och fotat idag, glömde minneskortet inne när jag gick ut första gången men jag kanske hinner ut sen också :)

Ha en supertrevlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0