En till!

2010-03-03 @ 18:13:10
Hade en gammal bild på lilla Aaron där han var full med ketchup runt munnen, men nu har jag lyckats "trolla bort" det, trodde inte att det skulle bli så pass bra som det blev men...som ni ser blev det inte jätte dåligt i alla fall.
Kul att man kan göra lite sånt här :)

Dock så på just dena bild tycker jag att ketchupen var ganska charmerande, det är ju trots allt ett barn, men en ren och fin bild är alltid fint också! :)

Orginalbild


Den redigerade bilden


Redigeringar gjorda i picasa3

Kommentarer
Postat av: ♫ Beatrice ♫ Michael Joseph Jackson & FOTO ♥

Hej hopp!



Riktigt snygg redigering! :o Borde öva mig lite på laga-penseln alltså XD haha!



TACK tack tack! :D Lägg gärna till mig på bloglovin' om du gillar min blogg ;)

Peace & Love ♥

2010-03-03 @ 22:01:07
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: Marica

Det blev ju jättebra det där! :) När jag ser hur korthårig han var där inser jag i hur stort behov av en frisering han börjar vara nu! ;)

2010-03-04 @ 12:37:50
Postat av: Alexa

Så fint det blev :)

2010-03-07 @ 10:38:46
URL: http://alexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0