Stressad?

2010-03-22 @ 06:20:27

Idag är det måndag igen, och skola som vanligt, men känner mig extra stressad idag.
Har två prov som ska göras bort...
Lite svårt blir det ju eftersom att jag oftast missar en massa genomgångar de dagar jag inte går, så det får jag läsa på egen hand. Och att läsa fysik själv? Nä det är ingen höjdare...biologin är dock lite lättare men då är det istället ett helt ointressant ämne.
Men hellre det..
Jaja, det ska väl gå bra ändå hoppas jag, måste se på det positiva!

Slänger in en till bild på det söta lilla underverket jag fick träffa i helgen, vilken söt liten tjej  :)


Kommentarer
Postat av: MICHAELA / BLOGGDESIGN & FOTO

vilken fin bild :D

2010-03-22 @ 16:57:30
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: B E A ♥ Michael Jackson & Foto

Jättejättejättefina bilder som vanligt! :D

TACK! ♥

2010-03-23 @ 22:27:29
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0