Myshelg

2010-10-31 @ 08:53:41
I fredags efter att älsklingen slutade jobbet så åkte vi i väg till Skellefteå, checkade in på hotell Aurum (väldigt mysigt) och sedan for vi ut och åt.
Hade tänkt äta på en kinarestaurang men det var fullt..likaså alla andra ställen...
Men till slut hittade vi ett matställe vi aldrig ätit på tidigare, kungsgrillen tror jag det hette.
Älsklingen beställde en hamburgare som var såå god! Det var hemmagjorda hamburgare, inte ofta man serveras det, jätte gott, fick även äkta kebab. MYCKET godare än alla andra snabbmatsställen, helt klart värt det!!
Sedan på kvällen for vi och såg bio, the last airbender.
Den var rätt bra faktiskt, bättre än jag trodde, dock var slutet lite sådär...men det ska jag inte avslöja för er intresserade :)

Lördagen spenderades ute på stan i affärer, älsklingen hittade mer än mig för en gångs skull, tror inte att jag köpte nånting alls...
Vi åt lunch ute och hade det jätte trevligt.
En julklapp inhandlad också :)
Var hemma igen vid fem tiden för att hämta lilleman som fått sova hos sin faster.

Det är så skönt att ibland åka iväg bara jag och älsklingen, så man får umgås ordentligt lite då och då.
Det kommer absolut att göras om någon gång i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0