Svar på era frågor

2010-09-18 @ 19:46:06

Vart ser du dig om 5 år?
Oj, vilken svår fråga..det kanske låter klyschigt men vill att min familj ska vara frisk och lycklig, hoppas även på att företaget ska ha kommit igång ordentligt och att jag har massor med jobb :)

Vad tycker du är det svåraste att "fånga" på bild?
Den här var inte heller lätt...tycker att barn kan vara lite knepigt, att få dem se naturliga och bekväma ut, det är en rolig utmaning men ofta så lyckas man till slut, tycker även att barn är superroliga att fota men som sagt, ibland lite knepigt att fånga rätt känsla :)

Hur går företaget?
Sakta men säkert framåt, det går runt och det är vad jag siktar på än så länge, går jag plus så är det ju ännu bättre!

Hur ska du rösta i valet? Röda eller Blåa?
Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte ännu vad jag ska rösta i morgon...tycker att alla står för i princip samma sak så det får bli att gå på magkänslan när jag röstar.

Vilket objektiv gillar du mest av dem du fotar med?
Mitt 50mm f/1.8 är min favorit som jag använder ca 98 % av all fotografering. Helt klart min ögonsten!

Vad blir ditt nästa inköp i kameraväg?
Det är objektiv som står på önskelistan, antingen ett canon 70-200mm f/4,0 eller kanske ett canon EF 17-40 f/4,0.
Vet inte riktigt men som sagt, ett objektiv står som nästa inköp, helt klart!

Har du några bra tips gällande sidor där man kan köpa kameratillbehör?
Jag gillar Cyberphoto väldigt mycket, även scandinavian photo, tvspelweb är också helt okej :) 

När kommer nästa bebis?
När det känns rätt, får väl se, men någon gång i framtiden i alla fall så att lilleman inte blir ensamt barn!

Hur många barn vill ni ha?
2, kanske tre beroende på hur det känns i framtiden

Hur ser den perfekta dagen ut?

Oj, den här var svår.
Att få börja dagen lugnt, sitta och äta fruksot och läsa dagstidningen.
Att lilleman är glad och snäll underlättar så klart, fint väder för en promenad ute med vagnen.
Att få göra middag i lugn och ro, sedan få äta tillsammans med familjen för att sedan avsluta kvällen med en mysig kopp te :)
Om man hinner klämma in en fotografering under dagen också så blir dagen ännu bättre!

Bantar du fortfarande?

Nej det gör jag inte, men måste säga att varje dag är en kamp...att inte tänka på vad jag äter m.m är så svårt verkligen, men jag gör mitt bästa och försöker att tänka på min familj som behöver MIG, inte en sjukdom..

Är du nöjd med din kropp?

Alla har väl bra och dåliga sidor, och nej, jag är inte helt nöjd men vad kan man göra?
Det är bara att acceptera, ingen är perfekt, och jag tycker att man inte borde bry sig om detta, bara försöka övervinna sina komplex och försöka njuta av det som man är nöjd med istället :)




Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

tack för svar! :)

2010-09-19 @ 19:38:10
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0