Tidig morgon

2010-09-25 @ 08:29:35
Idag så gjorde jag och lilleman morgon strax efter sju...eftersom min kära man jobbat och stått i hela veckan så tyckte jag att han behövde en sovmorgon :)
Men lite pyjamasmys under täcke i soffan är inte helt fel heller! Man kan halvsova lite grann när lillen ser barnprogram :)

Här är någon bild jag tog på honom igår när han för en gångs skull ville "stå modell", han vill bara om han är på rätt humör, så då måste man ju passa på!

På detta fotot, mycket glad och sprallig....



På detta som ni ser inte fullt lika road av att bli fotad :) haha

Provade den svarta bakgrunden också, och ja...någorlunda bra blev det väl..inte helt nöjd men med lite fix och trix så ska det nog bli bra till slut :)


Kommentarer
Postat av: Inger

Håller verkligen med om att morgon mys i soffan är något extra. Men tyvärr gör vi inte det så ofta här hemma, eftersom att Wille inte tycker om att se på tv! :D

2010-09-25 @ 09:11:29
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är vinnaren utsed ifrån Dagens blogg :D Kolla in om det var du som vann! Om du inte vann så får du en ny chans redan nu :-) Lycka till!

2010-09-25 @ 11:59:49
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0