Utmaning 30 punkter!

2011-02-11 @ 12:29:46
Hittade denna utmaning hos Emmas blogg och tänkte haka på, lite annorlunda motför alla andras, får se hur det går men ska försöka svara på så många som möjligt så bra jag kan. Tränar inte så mycket längre men får ta utifrån vad jag brukar när jag väl gör/gjorde det! :)
Vet inte om jag kommer att kunna lägga ut varje dag men så ofta som möjligt.


1. Min idrottsbakgrund

2. I mina öron när jag tränar

3. Ett fint idrottsminne

4.
I min träningsväska

5.
Favoritmuskel

6. Mål med träningen

7. Favoritövning

8. Favoritmat

9. Mina inspirationskällor

10. Då mår jag som bäst

11. Favoritkonditionsträning

12. Favoritidrott

13. Mitt bästa kosttips

14. Favoritmellis

15. Då tränar jag allra helst


16. Favoritlivsmedel

17. Mitt måtto

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..

19. Hälsa för mig

20. Det här åt jag idag

21. Därför tränar jag

22. Min favoritfrukost

23. Detta skulle jag vilja utöva

24. Favoritidrottare

26. Så sover jag 

27. Detta klara jag mig inte utan

28. Där tränar jag helst

29. Detta tränar jag allra helst i

30. Glöm inte att...

Kommentarer
Postat av: ellan

vilken bra lista och snygga foton du har i din header

2011-02-11 @ 12:36:56
URL: http://ellybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0