Butterfly

2011-07-15 @ 21:20:20
Har idag spenderat dagen hos mina föräldrar, eftersom att min kära man är iväg och spelar på konsert tills i morgon. Känner mig som en ny människa, har varit ute och bara njutit av den underbara naturen och det tysta!
Till middag så blev det års-premiär på surströmming, så underbart gott! Inte ofta man äter det per år...

När vi var ute och gick med vagnen till min mormor och hem så stötte vi på en fjäril som så gärna poserade framför kameran, underbart läge som resulterade i en härlig bild. I morgon blir det kanske mer upptåg, men i så fall bara här i byn. Blir nog inga längre utflykter.

Här är i alla fall bilden på fjärilen.


Kommentarer
Postat av: AC-fotoblogg !

re; tack så jätte mycket! Detsamma måste jag säga :O

2011-07-15 @ 21:53:22
URL: http://acimage.blogg.se/
Postat av: JULIA [ photo ]

hejhej!

Har precis startat en ny kategori i min blogg som heter veckans bild. Så skicka in din favorit bild till min mail så kommer du få den publicerad. Läs mer på min blogg så står där allt!

Skicka skicka skicka;)

ha en fortsatt bra dag kramar (:

2011-07-16 @ 20:18:33
URL: http://photojulia.webblogg.se/
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Tack! :) Ja allt är bra, har precis kommit hem från ännu en bröllopsfotografering :)

2011-07-16 @ 20:19:44
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0