Beställt! :)

2011-05-13 @ 17:54:38

Idag lanserade Emelie Ohlsson en ny kurs för bröllopsfotografering, och den finns numera i mina "ägor"!! 
Har tänkt tanken på alla kurser hon släppt tidigare men tänkt att ja..det får vänta. När nu bröllopskursen släpptes idag fanns det ingen ingen tvivel! Klicka på bilden nedan för att läsa mer om kursen och kanske beställa :)

                                         
Att dessutom sen få ta del av erbjudandet och få hem hennes bok om bröllopsfotografering (utan kostnad) också känns ju ännu bättre! Det lönar sig ibland att vänta :)
Längtar nu tills boken ska komma om några veckor men tills dess får jag kika på webbkursen som säkert är jätte bra den med!
Känner mig rätt glad ikväll ;)

Återkommer men lite bilder o.s.v. framöver men nu ska jag bara ligga och vila efter en mycket effektiv dag här hemma..
Med en ofrivilligt tidig morgon (T vaknade 06.05) så blir man lite slut, men det kanske var ett nödvändigt ont, har fått väldigt mycket gjort idag, tillräckligt åtminstonde!

Ha en trevlig kväll allesammans!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0