Före/Efter

2011-05-16 @ 12:09:10

När jag redigerar så spenderar jag inte så mycket tid vid datorn...dels för att programmet jag har inte är så avancerat och dels för att jag inte tycker att kraftiga redigeringar känns som jag! Hellre en fin bild direkt i kameran.
Eftersom jag inte redigerar med ett photoshop så skriver jag inte de steg som jag gjort på dessa bilder utan förklarar bara lite ungefärligt vad som är gjort.

Vänster bild före redigering/Höger bild efter redigering
   

Detta är gjort:
-Ökat skärpan
-Ökat ljuset
-Dragit ner skuggor (gjort skuggorna mer synliga)

Redigeringen är gjort i programet: Digital Photo Proffessional (Ett program utformat för Canon)

Gillar ni denna typ av inlägg? Kommentera gärna om ni vill se mer av detta eller om det är något annat ni gärna ser mer av i bloggen!


Kommentarer
Postat av: sanna

såna här inlägg är jätte roliga att se :)

2011-05-16 @ 13:38:22
Postat av: MELKAN | Foto

Jag håller med Sanna ovanför! Det blev väldigt fint :D

2011-05-16 @ 19:18:34
URL: http://melkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra med dej? :)

2011-05-17 @ 16:47:51
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: Jenny

svar: Visst är H&M's mobilfodral perfekt, måste bara skaffa mig en telefon så jag kan köpa den :) Vad fina bilder du har på din blogg!

2011-05-17 @ 21:41:39
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0