Häggen blommar

2011-05-23 @ 10:18:51


Lördagen spenderades i Skellefteå under eftermiddagen, åt middag plus såg bio, nya pirates of the Carribean.
Den var helt okej, kanske inte riktigt lika bra som de andra men över förväntningarna. Dock vet jag inte om det var en film värd att se i 3D men sånt är ju svårt att veta.
Varför gör de inte så man kan välja 3D eller vanligt? Jaja den var bra i alla fall!

Igår blev en slö dag efter en dag i stan...helt färdig i kroppen! Sov nog sammanlagt halva dagen! Men är man gravid så är det väl tillåtet ;)
Eftermiddagen/kvällen kändes det lite bättre i alla fall, så pass att jag var utomhus med mina älsklingar. Bra väder var det så det var bara skönt att få komma ut lite. Och självklart hängde kameran med, häggen ovan fick stå som motiv bland annat!
Även lilla T fastnade, sprang upp för slänten för att kasta ner bollen...därefter springa ner, hämta den och "klättra" upp igen. Lite roar de små!

Idag blir också en slappardag, har inte riktigt återhämtat mig efter helgen...men ibland måste man ha såna dagar också, kanske tar mig till att städa lite här hemma (behövligt) men bara det nödvändigaste, köket ser ut som ja jag vet inte vad!!

Ska se om jag kan få upp lite mer inlägg nu i veckan, lite redigeringar samt lite olika bilder. Håll utkik! :)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Tack! Nej man måste inte vara modell :)

2011-05-23 @ 18:03:48
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: Amanda, 16år och mamma till Lilly-Lee!

Vilken fin blogg & vilka fina bilder : )

2011-05-24 @ 17:46:45
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0