Planering

2011-10-21 @ 13:22:18
Som rubriken lyder sitter jag och planerar för fullt!
Många saker att hålla ordning på och som jag vill genomföra.

Skriver och skriver till en kommande föreläsning om foto, ämdrar mig hela tiden med innehåll och fakta. :)
Inte lätt att få ihop så det blir BRA
Sitter även och knåpar på lite andra småprojekt, men det får ni inte veta nånting om förrän det blir
aktuellt och eventuellt klart :)

Nu ska jag läsa och skriva lite till innan lilleman vaknar, storebror sitter så snällt och lugnt med pennor
i handen och ritar, mellan varven han lägger pussel. Skönt när de börjar kunna göra lite saker på egen hand.
Men men, återkommer väl med lite bilder snart!

Tills vidare en bild på stora killen, lilla hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: becca

Svar: tack så mycket! Skönt och höra :) vill verkligen utvecklas och det som har förändrats mest tror jag är mitt lugn vid fotograferingarna :)



Tack desamma ! :D

2011-10-21 @ 15:50:24
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Liza

Tackar! :). Vilken bra bild på den söta killen! Tummen upp.

2011-10-25 @ 21:32:49
URL: http://lizastroganova.se/
Postat av: Liza

Jo,jag kan tänka mig att det är rätt svårt att fotografera både barn och djur,men de blir så fina och äkta bilder på något sätt!

2011-10-25 @ 22:10:05
URL: http://lizastroganova.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0