Jag kommer ångra mig

2012-04-18 @ 15:00:34
Jahapp..lägger upp den här också då...det är väl lika bra?
Men jag varnar er, det låter INTE bra! Ringrostig i stämbanden, är lite mesig som vanligt... så risken är att detta klippet kommer att försvinna inom en framtid efter att jag lyssnat några gånger hittat alla fel :) haha
Är lite känslig gällande just sången, vet att jag inte är duktig men det är riktigt kul! Sjunger väl lite halvfalskt men äsch, det får ni ta den här gången. Men passa på att lyssna nu medans den finns kvar på bloggen.... Risken finns som sagt att det tas bort..
Nä, nu ska jag sluta svamla bort och lägga upp den istället....puh! *Nervös suckning* Gillar det inte..men ibland måste man utmana sig själv också... tycker dock att den låter lite lite bättre än den som jag la upp 2009, kanske...
Jag har ju inte alls tränad röst och jag gör många "fel" så det får ni ha lite överseende med, med lite tur kanske man någon gång lär sig men än så länge får ni nöja er med denna falsksång ;)

Kommentarer
Postat av: Marica

Fint! Du är modig! :) Är det du själv som spelar piano? Snyggt spelat verkligen! :)

2012-04-18 @ 21:24:31
Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

Svar Marica: Nä det är tyvärr inte jag som spelar, instrumental version, men har tänkt lära mig ;)

Hm modig...kanske dumt!? Haha :)

2012-04-19 @ 10:09:38
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Faffy13

Du sjunger ju jättefint :D <3



Ha det bäst!!

2012-04-19 @ 14:34:12
URL: http://ilovephotography.devote.se
Postat av: Sofia

Riktigt modigt, och nog tycker jag att du är lite väl hård mot dig själv. Det är ju INTE en lätt låt att sjunga, så tycker du gör det riktigt bra =)

2012-04-21 @ 17:52:33
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Håller med det är hur modigt som hellst, skulle själv aldrig våga :P och det är absolut ingen lätt låt att ge sig på men fin.

Du är duktig å sjunga och jag tror att om du bara vågar lite till så kommer de bli super :)

2012-04-22 @ 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0