Fototips i ny tappning

2012-08-25 @ 22:16:00
Go kväll alla kära läsare! Det här är vad jag har sysslat med idag bland annat. En liten film ihopknåpad med min kära svägerska Sanna som ni sett på bloggen förut fast framför kameran. Det kommer att komma upp fler videotips framöver hoppas jag, men är inte så van vid detta så har lite överseende. Och som till synes så är det nästan lika många minuter bloopers som tips ;) En ny grej för mig men jag tror faktiskt jag gillar det lite grann! Hoppas ni tycker om den! 
 
 
 
Bör också tillägga att det här är ju så klart bara MIN personliga åsikt, inga regler som ska följas utan från min erfarenhet. 
Lägger också in en bild på Sanna för att visa skillnaden mellan att fota i direkt solljus och i skuggan. 
 
Och som ni ser så är ju skillnaden ganska markant. Till vänster solljus och höger skuggan. Men alla situationer är ju olika och måste ni fota i direkt solljus, se då till att du har solen i ryggen för att få så jämt ljus som möjligt på ditt motiv. 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej!
Så kul med dina olika grejer på hemsidan. Jag har fått "nys" om din hemsida via Cecilia Einarsdotter Larsson eftersom jag är god vän med henne sedan länge (jag är kyrkomusiker, hade Cilla som konfirmand i Skellefteå för måååånga år sedan och Peter är ju numera kyrkomusikerkollega).
Önskar dej all lycka i fotandet!
Jag är själv också fotointresserad, dock ej lika avancerad...men skulle gärna önska att jag var det!

2012-08-26 @ 11:42:34
Postat av: sanna w

Hahaha så roligt slutet var :P
Blev ju jätte bra film när de klipptes ihop :) Tror vi gör fler filmer sen :)

Svar: haha ja det måste vi nog göra! :) Var ju rätt roligt faktiskt
Viktoria Wigenstam

2012-08-26 @ 16:07:13
Postat av: Filippa - Fotoblogg

Jättefin header! :)

Svar: Tack så mycket
Viktoria Wigenstam

2012-08-26 @ 20:14:19
URL: http://filippafrejborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0