Välkomna tillbaka!

2012-02-24 @ 15:39:55
Ja det har varit väldigt tyst här på bloggen ett tag, har legat sjuk mestadels av den tiden, men sen har det varit mycket annat också som gjort att jag varken haft tid eller lust med bloggen. Får se om jag kan styra upp det här lite grann nu när alla förkylningar och dylikt försvunnit.

Här är lite bilder från förra helgen när jag drog med mig man, svägerska och svåger till Skellefteå för att äta en god middag (och efterrätt) för att sedan dra vidare och bowla. Dagen efter det for vi även till Leos lekland med mannen familj, väldigt trevligt. Dock så fick jag ta en del ipren för att orka igenom eftersom jag gick med feber...

Här är efterrätterna, Sannas såg ju helt klart underbart god ut och fick därför ta en tur över bordet till mig så jag fick ta lite kort på den ;) Älsklingen och svågern tog varsin bananasplit som också såg väldigt god ut, jag var sådär lagomt tråkigt och tog friterade bananer med glass, väldigt gott men det såg ju verkligen oerhört trist ut!
  
 

Och så blev det bowling, tog inte så många bilder men här är på svågern och älsklingen, de som fick mest poäng!
 

Det kommer att läggas upp lite mer uppdateringar från helgen som varit och lite annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0