Året 2011 - Del 1

2012-01-09 @ 16:13:05



Januari var nog den månad som jag faktiskt inte gjorde så mycket. Njöt av att må bra trots graviditeten, och få vara hemma med den stora sonen. det var periodvis ganska kallt men vi höll hoppet uppe :)
Så klart så rastades kameran lite grann ändå när jag fotade vatten inomhus i köket. några bra bilder blev det!



I februari så genomförde jag och svägerskan Sanna en fotografering utomhus, blev väldigt nöjd med några bilder! Jag hade även ett besök till Piteå för ultraljudet på den lille och fick veta att allt såg bra ut, vilket lättnad! Puh
Köpte mig även en extern hårddisk, när man fotar så mycket som jag gör så behövs det verkligen för att få plats med alla bilder!


I mars blev det att vara utomhus en hel del, vi firade födelsedagar, inspirationen för att teckna igen kom igång och jag satt många timmar med blocket och pennorna!
Beställde mig ett kamerahalsband, det som ni ser på bilden, man kan väl inte ha så mycket annat i smyckesväg? :)   Det blev lite fotografering igen med Sanna, i studion denna gång för att ta lite bilder till fotoskolan-studioporträtt. Lite hastigt påkommet men bilderna blev i alla fall bra!  Fick även besök av en "bekant" som ville lära sig lite kameratips, jätte kul! Ganska många aktiviteter under mars månad, dock var längtan till sommaren väldigt påträngande, sommarmänniska som jag är.


April, äntligen lite vårkänslor, många timmar utomhus med familjen framför grillen. Bakade en hel del, tror energin var på högvarv eftersom de första vårblommorna tittade fram också. Helt underbart. Tecknarinspirationen fortsatte, gjorde ett porträtt på Angolina Jolie som hittills blivit en av de bättre porträtten, är ju inte såå duktig ;)
Hade även den absolut bästa fotograferingen med Erika i studion, blev hur många fina bilder som helst och för en gångs skull kunde jag känna mig nöjd med min insats, otroligt kul, hoppas på fler såna tillfällen nu 2012 Erika?
Nu var det även bara ca 2 månader kvar tills den lille skulle titta ut och magen var mer och mer ivägen, enligt mig i alla fall!


Fortsättning följer, resten av året är den bra delen ;) Nä, hela 2011 har varit helt fantastiskt, men 2012 kommer nog att bli ännu bättre, ingen tvivel om det! Är så inspirerad till allt just nu! Hoppas det håller i sig!


Kommentarer
Postat av: Julia Nilsson

Svar: Hehe, jag såg det på kommentarerna på Facebook, Tomas profilbild ;D

Ibland känns verkligen världen liten :)

2012-01-10 @ 15:34:35
URL: http://endagiapril.blogg.se/
Postat av: Julia Nilsson

Svar: Jaha ja ;)

Natalie är ju min äldre syster, men du kanske redan visste det? :D

2012-01-12 @ 22:09:16
URL: http://endagiapril.blogg.se/
Postat av: Julia Nilsson

Svar: Tack ska du ha! Kul att du gillar den! :D

2012-01-12 @ 22:09:54
URL: http://endagiapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0