Gilla på facebook

2012-03-23 @ 13:24:07
Ni kära läsare med facebok har väl inte missat min sida där: Fotograf Viktoria Wigenstam
Det är nämligen så att när jag har uppnått 200 "gilla" så kommer det att lottas ut några fina priser till några av er.  När det börjar närma sig 200 så kommer jag att avslöja priserna men hittills får det vara en överraskning.
På facebooksidan så kan ni också ta del av en del erbjudanden lite före jag släpper dom på hemsidan, och det vill ni väl inte missa.

Efter helgen så kommer det nog att komma upp lite modellbilder här på bloggen, jag och Sanna ska köra ihop en liten snabb session i morgon, som förhoppningsvis kommer bli superbra! Om vädret vill sig, men än så länge så ser det väldigt lovande ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0