Härliga minnen

2012-03-19 @ 22:25:01
Satt och kikade igenom den externa hårddisken då jag passerade denna underbart härliga bild! En bild säger verkligen mer än tusen ord, eller hur? haha Hur bedrövad får man bli egentligen. Historien bakom: Han fick inte kasta stenar ut på gräsmattan....
Tänk om man bara hade såna små och oinvecklade bekymmer :) Barn är ju alldeles för underbara!


Förutom själva uttrycket så är detta (och några till från samma tillfälle) några av mina absoluta favoriter, fick till ljsuet härligt bra tycker jag själv! Några få bilder jag faktiskt känner mig lite stolt över! En liten morot inför sommaren ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

man måste ju bara älska den här bilden. Duktigt å fånga ögonblicket när han ser så bekymrad ut, hela världen går nästan under för en sån små sak :P

2012-03-28 @ 20:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0