Massor med ny rekvisita!

2012-11-14 @ 15:28:00
Har fått massor med nya grejer till mina kommande newbornfotograferingar. Det är så otroligt fina grejer och min kära svärmor och svägerska ska ha STORT tack! Ni är ovärdeliga! Så mycket jobb och det är så fina grejer! :) 
Här kommer några små bilder men ni hittar mer HÄR
 
 
Så glöm nu inte att boka newbornfotografering hos mig. Helst inom 14 dagarn efter ankomst för att få sovarbilder. Det går så klart efter det också så klart! Ni betalar ENDAST för de bilder som ni vill ha, billigare än så blir det knappt! 
Och varför inte göra årets julkort ännu mer speciella och skicka bilder på det nya lilla livet. Hur underbart är inte det :) 
För att boka: maila till [email protected] eller ring 070-29 14 901

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin rekvisita du har skaffat :)

Svar: Tack :) Har duktig familj som jobbar på :)
Viktoria Wigenstam

2012-11-14 @ 18:32:26
URL: http://godisflickan.blogspot.com
Postat av: Amanda

Åh, fint! Önskar att jag också kunde både sticka och virka :)

Svar: Ja man skulle ha haft den talangen! Sy går väl an men sen är det stopp :)
Viktoria Wigenstam

2012-11-15 @ 17:31:37
URL: http://amandakuren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0