Snart tillbaka på allvar

2012-11-04 @ 17:17:00
Det har ju varit väldigt lite aktivitet här på bloggen den senaste tiden. Beror så klart på att vi har flyttat. Det är så otroligt mycket som ska göras samtidigt som man ska sköta allt i vardagen också. Men nu börjar det lugna ner sig lite grann och jag känner att jag snart börjar ha lite tid att skriva igen! 
 
Har en hel del inlägg som jag gått och klurat på, lite små tips och lite allmänt tänkvärda grejer. Så nu känner jag mig väldigt inspirerad till att köra igång! Och så klart så ligger det massor med bilder på lager också! 
Julklappsfotograferingarna börjar komma in så dom får ni vänta med att se till efter jul men har en del från i somras också ovisat ;) 
 
Tills jag kommer igång med mina "skrivarinlägg" så får ni kika på lite bilder från instagram (@viktoriawigenstam) Har ätit en massa godsaker, jobbat och bara njutit av mina älskade pojkar :) På återseende!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0