En fotografering fylld av skratt!

2013-04-28 @ 12:00:50
 
Alla som känner mig vet att jag älskar att skratta och är duktig på att prata. Därför var gårdagens fotografering helt underbar! En stor syskonskara av alla de blandade personligheter men alla hade de en sak gemensamt. Skrattet :) Det blev verkligen många skratt under fotograferingen och några fina bilder också så klart. 
Inte optimalt väder plus att det inte är så otroligt fint ute just nu men jag tycker att det blev bra ändå! 
Här är ett smakprov från fotograferingen! 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Va härlig bild! =)

Svar: Tack snälla :) Vad glad jag blir :)
Viktoria Wigenstam

2013-04-28 @ 16:09:14
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0