Lars Winnerbäck 2012

2013-04-22 @ 19:23:00
 
Okej, jag ska vara helt ärliga mot er nu, jag är inte direkt något stort fan av Lars Winnerbäck, visst han är duktig men musikstilen är inte riktigt min grej. Så jag var väl lite tveksam i somras när jag skulle fota lite grann på hans konsert. Men såhär i efterhand, och även då så kändes det riktigt bra! Inte för musiken tyvärr men för bilderna! Gillar några av bilderna riktigt riktigt mycket! :) 
Eller vad säger ni? 
 
Är det några stora fantaster av Lars som läser bloggen? Kanske är bara jag som inte är det! Vem vet!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gillar inte winnerbäck heller men dina bilder var superfina. Hur får man ett sånt uppdrag? har sån lust att fota en sån grej.

Svar: Man brukar kunna maila in till festivalen och ansöka om fotopass, inackordering. Man brukar få uppge åt vem man fotar om någon annan än sig själv och hur bilderna kommer att användas. Bara att maila på tills du får beviljat :) Jätte enkelt och kostar ingenting.
Viktoria Wigenstam

2013-05-04 @ 00:37:28
URL: http://fiafotar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0