Studenttider

2013-04-25 @ 21:53:51
 
 
Snart är det dags för studenterna att ge sig ut ur skolan. En del tar klivet direkt ut i arbetslivet, en del börjar plugga och resten funderar på vad de vill göra resten av sitt liv. Underbara tider eller? 
 
För mig var själva studenten inte så otroligt märkvärdig. Eftersom jag redan visste vad jag skulle göra. Vara hemma och ta hand om min famlij. Eftersom att vi fick våran äldsta son innan jag gått ut så hade jag redan allt som jag behövde när jag sedan läste ikapp sista terminen. Klandrar självklart inte alla som längtar efter studenten, det gjorde så klart jag med men på ett annat sätt. ;) 
 
Ångrar aldrig en sekund att min student "blev som den blev". Jag menar, en underbar familj hemma och med kameran i handen med ett mål, att ha roligt! På ett seriöst sätt ha roligt. Njuta av tiden som förälder samtidigt som jag får göra nånting som jag älskar. Jag är verkligen så lyckligt lottad <3 
 
Stort tack till alla som fanns där och stöttade dom dagar det var svårt. Jag glömmer det aldrig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0