Tyra - 12 dagar

2013-04-09 @ 09:10:00
 
Igår så hade jag denna fantastisk söta lilla tjej på besök. Lilla Tyra, på besök med mamma pappa och hunden foppa. Hon kämpade på och sov länge tills det var dags för några bilder tillsammans med lill hunden. Men det gick det med till slut. 
 
Det är charmen med att fotografera småttingar, men vet aldrig hur fotograferingen slutar, eller börjar heller för den delen. Det gäller att ha tålamod och att vara flexibel. Att hinna göra i ordning allting för att sedan snabbt krypa tillbaka och ta den där perfekta bilden. Jag älskar verkligen mitt jobb och jag är så oerhört glad att ha möjligheten till att göra detta, samtidigt som jag är hemma med mina fina pojkar. Det här är verkligen det bästa jag vet! Tack också till farmor som passar bus pojkarna när jag är och förevigar de små. Guld värt! <3

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh så himla fin bild! :)

SV: Ja det är alltid roligt att lära sig nya saker! :)

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir :)
Viktoria Wigenstam

2013-04-09 @ 10:57:39
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Lea Rebecka Photography

men så gullig bild:)

Svar: Tack finis <3
Viktoria Wigenstam

2013-04-09 @ 17:56:18
URL: http://learebeckaphoto.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0