Bröllop

2013-08-13 @ 11:43:37
 
I lördags var det som sagt bröllop mellan min svägerska och sedan länge fina vän och hennes Andreas. Det var verkligen ett vackert bröllop och det blev en underbar dag, om än ovädret verkde vara nära, mörka moln runt om :) här är i alla fall en bild på mig och min fina älskling som togs. ni får se den tills jag hunnit klart lite fler bilder som ni får se sen.
 
Har rätt mycket att jobba igen med och fixa och ordna, mail som ska svaras på och allt möjligt. Det är verkligen en rolig tid sommaren när det blir lite stressigt. Det är väl nästan första sommaren som jag fått uppleva denna jobb-stress, men å andra sidan så njuter jag av den! Som ett litet bevis på att allt hårt jobb faktiskt har lönat sig! Helt underbart! 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh! Fina ni är :)

Svar: Tack rara du! :)
Viktoria Wigenstam

2013-08-16 @ 18:13:17
URL: http://amandakuren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0