Lördagsjobb

2013-08-24 @ 11:46:42
 
Idag står en familjefotografering på schemat, och jag känner på mig att det kommer att bli helt otroligt roligt! Har några riktigt bra ideer som vi ska prova genomföra! Älskar såna fotograferingar när man har lite extra mycket frihet till att göra lite olika tokiga och roliga grejer! :) alla fotograferingar är så klart väldigt roliga men en del har en liten extra guldkant. 
 
Och som om inte det var nog, kommer att ha med mig fina Ola också som ska filma under fotograferingen, så ni kommer nog att få se lite behind the scenes bilder eller rent utav en lite behind the scenes video! Vad säger ni om det va? 
Jag är verkligen helt peppad att få visa er lite grann hur det går till när jag fotograferar, om än det kanske inte är sådär jätte speciellt men det är verkligen roligt att kunna få dela med sig! 
 
Så nu hoppas jag att ni längtar lika mycket som jag gör!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0