Studion

2013-08-24 @ 23:55:00
 
Håller på att försöka göra klart i studion nu, har flyttat den så att jag har den lite närmare hemma, i en mysig liten stuga men som ändå rymmer det viktigaste, pappersbakgrunderna samt min lilla newborn-hörna, som nu är i stort sett klar. Det är så skönt att få börja organisera upp allting som jag vill ha det. Tidigare så har det mesta legat i lådor, men nu kan jag lägga fram så det finns tillgängligt när man behöver det. 
Nu är det bara resten av studion kvar att fixa till, så fler bilder kommer när allt är fixat! 
 
Vad tycker ni om studion? 
 

Kommentarer
Postat av: Malin S

Fantastiskt fint! Jag vill ha den ;)

svar: Åh, tack Viktoria!

Svar: Hihi :) tack! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-08-25 @ 21:57:03
URL: http://www.malinstolt.com/
Postat av: EMMA - FOTO

Oj så mkt roligt =)

Svar: Ja det är kul att ha lite olika grejer :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-08-26 @ 20:29:22
URL: http://inhatewetrust.blogg.se
Postat av: ANna

Jättefint! Ser fram emot slutresultatet :-)

Svar: Ja jag hoppas att det kommer bli fint till slut! :) Tack!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-12 @ 15:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0