Dåligt om snö

2013-12-16 @ 20:40:00
 
 
Oj nu har det varit lång frånvaro här igen. Har haft fullt upp här hemma och i ärlighetens namn så har det varit lite skönt att inte varit ute på datorn lika mycket. Jag hoppas att jag här i dagarna kan hinna få upp lite julbilder och med lite tur en jul-film som jag gjorde förra året, vilket jag redan har nämnt. Vi har dock haft det lite ont om snö. Plusgrader är väl inte direkt fördelaktigt för att ta fina vinterbilder... Dessutom så är det knappt ljust här nu om dagarna, man hinner skymta solen en liten stund innan den försvinner igen. Inte konstigt att man blir lite trött också! Tills jag hunnit få in lite nytt så bjuder jag på en av vårens bilder som Anneli tog i stormen och i geggan under gräset! Haha! Vad gör man inte för lite bilder! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

right att det är?!

2013-12-17 @ 21:50:12
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0