Pepparkakshus-check

2013-12-10 @ 08:51:48
 
Nu är årets pepparkakshus äntligen klart och jag måste faktiskt erkänna att det bev lite bättre än jag förväntat mig. Dvs ungefär precis som jag tänkt mig! Tyvärr lite kraschade staketbitar (efter att ha flygit i golvet ett par gånger i tusen bitar) så det är väl inte spikrakt som jag hade velat men ändå helt godkännt tycker jag. 
Jag älskar verkligen att pyssla med såna här projekt! Allt detta småpill och presision. Det tar många timmar men helt klart värt det när man är klar! :)
 
Brukar ni baka pepparkakshus? 

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

ååh så fint!! :)

Svar: Tack så jätte mycket!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-12-10 @ 11:52:16
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: Marica

Alltså!! Du är ju helt otrolig Vicci!! :) Så snyggt!! Snacka pillergöra!

Svar: Haha tack Marica, ja det tog ju ett par timmar att göra färdigt :) men till slut så :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-12-10 @ 21:14:41
Postat av: Emma

Vilket bygge, kanonfint! :D
Har aldrig bakat pepparkakshus själv.

Svar: Tusen tack! :) det är faktiskt väldigt roligt när man väl börjar :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-12-15 @ 19:30:05
Postat av: Fotograf Annie

Vilket fint pepparkakshus :)
Vi brukar inte göra pepparkakshus hemma men när man ser sådana här fina pepparkakshus blir man lite sugen :P

Svar: Tack så mycket :)
Jag brukar försöka göra något typ av bygge varje år, dock inte förra året så det blev lite kompensation för förra året också, lika bra att slå på stort! Hur roligt som helst!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-12-16 @ 21:35:40
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Amanda

Åh! Häftigt, lätt snyggaste pepparkakshuset jag sett i år :)

Svar: Hihi tack så mycket! Hur roligt som helst att göra!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-12-17 @ 10:53:44
URL: http://amandakuren.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Oj men tusan så fint, vad duktig du är! :)

Jag har aldrig gjort ett pepparkakshus nångång men den dagen jag gör ett så ska det nog se ut sådär! :)

Svar: Haha tusen tack!
ja jag är lite pysslig av mig så det blir fort man överdriver lite ;) haha men det är så värt det! Tycker absolut att du ska prova :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-12-27 @ 17:26:31
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0