Välkommen vinter, till slut!

2013-12-18 @ 15:57:17
 
Idag så har jag och en av mina fina svägerskor varit ute och samlat ihop lite material till årets julfilm som jag ska göra till er. Det blev ett par klipp men efter en oanad inspirations-svacka så kommer vi att fixa resten här i dagarna. Snyggt också på bilder att jag hade svarta handskar? haha ibland gör jag missar jag med :) Men oj så kallt det var, klart värt den där lilla missen! 
 
Vill ni veta någon bra? Snart kommer jag också att släppa ett helt nytt koncept inom mitt företag, ett nytt fotograferings-paket kan man väl säga. Jag tror att det kommer bli hur bra som helst särskilt med tanke på vilken grym tjej jag ska samarbeta med! Det kommer bli helt underbart! Men det får ni veta mer om kring eller strax efter årsskiftet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0