Världens bästa jobb

2013-12-04 @ 19:28:10
Alltså jag är så himla tacksam över att få ha det jobb jag har. Bilden ovan visar ett par bilder av alla fina nyfödda små bebisar som jag har fått träffa under årets gång. Den ena helt olik den andra men alla precis lika underbara. Tänk att jag har fått äran att fotografera alla dessa! Jag blir så rörd och glad att det går inte å beskriva. Alla trevliga föräldrar jag fått träffa, alla leveraser jag fått skicka iväg, ja, det kan inte bli så mycket bättre. 
Som rubriken ovan säger så har jag faktiskt det bästa jobbet i världen! Sett så klart från min sida, inget annat hade kunnat passa på bra som just fotograferandet. 
 
Detta året är snart slut och jag kan väl nästan säga att jag har fått träffa de nyfödda som jag ska få träffa i år. Man ska aldrig säga aldrig så klart men chansen är rätt liten.
Men jag abra vet att nästa år kommer att bli minst lika bra, oavsett om jag bara fotograferar en liten nyfödd eller flera så är jag så oerhört tacksam.
 
Måste ju också få säga att jag har fått bröllop inbokade inför 2014! Ännu en sak som har kännts lite overkligt, att lilla jag fotograferar bröllop. Men det är verkligen rätt. Jag har hittat rätt :)
Men jag ska ta nu och avsluta detta lilla svammel-inlägg och landa från mina små rosa fluffiga moln som svävar runt uppe i skyn. Haha 
Återkommer lite snabbare den här gången nu när jobbet har börjat lugna ner sig lite grann och jag hinner blogga igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0