Betty

2013-02-20 @ 20:03:19
 
En liten tjuvkik från dagens lilla fotografering. En ltien tjej på 8 dagar var det som skulle förevigas. Hon var på gott humör hela tiden och ville förvisso inte sova, men ångra bilder fick vi till, halvsovandes och några vakenbilder. Det kommer nog kanske bli en till liten fotografering i hopp om lite sovbilder också ;) Man kan ju verkligen inte styra de små utan det är bara att följa dom. 
På måndag har jag ännu en liten tös som kommer till studion. Hoppas det går bra då ;) 
 
Nu ska jag slänga mig i soffan med en te-kopp, planeringsblocket inför lite kommande "nyheter" och slå på mästerkock på fyran. Ja, jag erkänner att jag är fast! För evigt..hahah Jag faller lätt för mat och bak program ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0