I studion!

2013-01-22 @ 13:00:00
 
I detta nu så är jag i studion och ska precis påbörja nyföddfotograferingen av en väldigt liten kille, i dagar men som var ganska sor på vågen på bb :) Är helt säker på att bilderna blir bra, har en hel del ny rekvisita som jag kommer att använda, och på en nyfödd liten bebis kan ju ingenting gå "fel" :) 
 
Bilden ovan är från gravidfotografering med Emelie och Thomas. Älskar den här bilden, såå mycket kärlek! 
Med lite tur kanske ni får se en liten tjuvkik ikväll på bilderna från idag. Får se hur länge jag kan hålla mig ;) 
 
Tidsinställt inlägg. 

Kommentarer
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Fantastiskt fin bild! Håller med, mycket kärlek :)

Svar: Tack snälla :) Det är så härligt när man får till det :)
Viktoria Wigenstam

2013-01-22 @ 13:48:30
URL: http://unorman.wordpress.com
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Hihi, det är ju viii :)

Svar: Jaa! Ni blev så fina så! :) Nu är det inte så länge kvar! :)
Viktoria Wigenstam

2013-01-28 @ 19:47:39
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0