Behind the scenes

2013-06-19 @ 10:14:00
 
Måste ju bara tacka Linn för dessa fina behind the scenes bilder från bröllopet i Pajala. Oerhört fina och det är så roligt att ha! Längtar efter att få visa er lite bilder från bröllopet. Det blev många fina men jag tror att jag håller er på halster ett litet tag till ;) 
 
Kan ju också nämna, på bilden till vänster såg jag oerhört mycket smidigare ut än det kändes måste jag ju säga. Balanserandes på ett ben föratt hålla uppe reflexskärmen med det andra. Haha ja jag är väl kanske i alla fall underhållande att titta på när jag jobbar :) 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

vad för sida på reflexskärm föredrar du när? jag har en 5 i 1 som jag vill lära mig att använda...behöver lite tips. ;-)

Svar: När jag väl använder så använder jag mig oftast bara ev vit och silver. Silver använder jag när det är ganska hård skugga och jag vill jämna ut såsom mörka ringar under ögonen och liknande, då den reflekterar lite mer ljus. Dock i solljus så kan reflektionen bli alldeles för stark i ögonen på den man fotar.

Så när det är ljusare och dom få gånger jag behöver använda den vita sidan så kan det underlätta om man fotar ex i motljus då den lättar upp men är inte lika starkt som silversidan. :)

De övriga är sällan jag använder, den svarta vet jag inte om jag nån gång kommer ha användning för då den ger "mer skuggor" men det finns kanske tillfällen för den också :)

Hoppas jag gjorde dig lite klokare. Kanske borde göra en reflexskärmsinlägg?
Viktoria Wigenstam

2013-06-19 @ 11:36:48
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Cajsa Lindahl

Tack! Ja det hjälpte! :D Ja, det tycker jag verkligen att du ska göra! :D

Svar: Måste nog göra något sånt :) Men vad bra, kul att jag kunde hjälpa till! :)
Viktoria Wigenstam

2013-06-19 @ 11:56:38
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: johanna

lät kul med fototräffen! kommer den att kosta något?:)

2013-06-19 @ 21:54:47
URL: http://www.burvalls.blogg.se
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Vilka härliga bilder! Det är verkligen kul med lite BTS-bilder ibland. Speciellt när man får se de där helt galna poserna som man har när man fotar ;)

Hoppas att du haft en underbar midsommarhelg!

2013-06-23 @ 20:38:28
URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0